Hejsan!

Nu var det verkligen ett tag sen jag orkade skriva något här! :P Men det har hänt en hel del sen sist iaf :)
Jag och Willy har snart varit tillsammans i 1 år och 7 månader, tiden går fort. Vi har varit förlovade i snart 7 månader.

Jag har börjat jobba på travskolan i bergsåker, och vad kan vara roligare än att hålla på med ursöta shettisar och fina russ. Jag har jobbat där sen i april, trivs super bra.
Jag har hunnit fylla 20 och älskling har hunnit fylla 21.

Vi har nu flyttat in i en tvåa i bergsåker just så jag ska ha nära till hästen och till jobbet såklart, fast de var mest ett plus. Vi trivs hur bra som helst här, ska bara fixa lite gardiner till vardagsrummet! :P Vi har kontakt med en ragdoll uppfödare som mamma köpt tre katter av och vi väntar nu på att få komma ut och kolla på dom små liven för att sedan bestämma oss för vem vi vill ha! =) jag kommer förmodligen vilja ha alla som vanligt men jag hoppas vi ser en som vi fastnar för lite extra mycket. Det är en liten tjej i kullen som har ett litet handikapp som kommer att få följa med oss hem tillsammans med den andra vi väljer. Längtar nått så otroligt ska jag säga er.

Willy är just nu på jobbet, han slutar vid 4. Jag börjar halv 6 idag, det är kursstrart för våra elever som nu kommer att vara en koppar kurs ist för en järn, kommer blir super kul att köra igång igen! =)

Issa, Christian och Nemo var här igår och hälsade på oss vilket var supertrevligt, jag jobbade hela helgen så det var skönt med en avslappnande kväll hemma i soffan bara. senare idag ska jag åka till mamma och skjutsa henne till sjukgymnasten eftersom att jag har fått låna hennes bil. Tycker dock att det är väldigt läskigt att köra nu när det är så spårigt på vägarna :/ men så länge man ta de lugnt ska de väl gå bra.

Nu ska jag glo lite på tv och ringa min bror för att kolla läget med honom och familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0