13 Januari

I tisdags klev jag upp och käkade frukost med Willy innan han skulle iväg till jobbet, sen la jag mig och sov lite sen var det dags att kliva upp för att åka och hämta mamma. For och hämtade henne, åkte med henne in till stan sen hem igen för att springa upp och byta lite kläder och sedan vidare ner till Issa som stod och väntade på mig! :) Sen for vi iväg till bergeforsen för att hämta hennes vackra häst Quattro för lite träning När vi fixat honom så stoppade vi in honom i transporten och for iväg till Kungsnäs. Satt och kolla på dom när dom tränade så himla kul att se hur långt dom har kommit under tiden dom varit i sthlm. Efter träningen hjälpte jag henne att lasta Q sen for jag upp till stallet och tog in hästarna och fixa klart Nero och efter de vidare hem för att byta om igen sen var det dags för jobb. Min gamla järngrupp har nu blivit en koppar grupp och jag kunde inte vara mer stolt över dom :) Efter jobbet så åkte jag hem och tog det lugnt käkade lite middag tillsammans med älskling sen gick vi och la oss.

Igår så blev det en liknande dag, jag hämtade mamma på morgonen sen när vi kommit in till stan så kom hon på att hon glömt medicinen hemma så jag for hem till henne och hämtade den och sedan in till stan igen, sen åkte jag till affären och köpte lite mat till Willy så att han fick i sig nått. Sen skyndade jag mig hem igen för att hoppa in i Issas bil och fara till bergeforsen för att hämta Q, gick lika smidigt som dagen innan sen for vi till kungsnäs igen för ännu lite mer träning, jag satt och kollade på och det såg riktigt bra ut i mina ögon. :) efter träningen for vi tillbaka till bergeforsen och lämnade Q och passade på att fixa klart i hennes stall. Sen fick jag skjuts hem utav issa och blev även bjuden på mat på vägen hem. När jag kom hem bytte jag bara bil sen for jag upp till stallet och fixade klart allt sen vidare hemåt. Willy sprang runt och städade som en galning och jag gjorde desamma sen hoppade jag in i en dusch och fixade med det sista efter de. Sen kom Pappa och Carina med kina mat och vi satt och pratade en massa :) När Pappa och Carina åkt hem så for även jag och hämtade mamma som sedan släppte av mig hemma. Både jag och Willy var skit trött så vi la oss kvart över 8 och kollade på AristoCats för att sedan lägga oss för kvällen, klockan var väl sisådär 10 kanske, riktigt skönt.

Imorse så vaknade jag med Willy men somnade fort om igen. Sen ringde mamma så jag sprang ner till parkeringen sen for vi in till stan. Sen nu så har jag varit och handlat lite mat sen har jag inte gjort så mkt mer, jag har min ta de lugnt dag idag, ska snart åka upp till stallet för att luncha hästarna och sen vara där ett tag, har inte riktigt hunnit med mig dom senaste dagarna. Sen kommer väl Willy hem vid 20 över 4 så då ska vi väl laga ihop något :) Imorgon ska vi hem till Issa och Christian för lite mat och lite dricka, kommer bli super trevligt. Jag är så glad att hon är hemma :D hihi. Nu ska jag börja göra mig klar för att åka till stallet, posten kom nyss med, höll på att skrämma livet ur mig, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0