Willy & Malin gästbloggar

Hej alla!

Willy bloggar..

Nu sitter vi här i Malins lägenhet och chillar och dricker bira och snackar skit. Liten "inflyttningsfest" i mallans nya lägenhet kan ju inte vara fel. Lägenheten i är riktigt najs måste jag tillägga! När jag och issa kom hit så hade Malin lagat hemmagjord pizza och vi har fixat lite med mallans hemmabio. Det funkar riktigt bra nu faktiskt men det är lite småfix för att få det ultimata ljudet..

Mallans tur..

Känns så jävla underbart att ha flyttat! Willy och Issa har hjälpt mig att flytta kartonger och så :) har fått hyffsad ordning nu. Fast det skulle vara soft med en soffa ;) haha! Nu sitter vi och dricker lite och snackar, skönt att man har sällskap en måndag kväll när man är ledig! det lär bli många fler underbara kvällar som den här.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Issa

Jag visste inte att du fortfarande bloggade vännen :D Nu är jag snart igång med med min gammla :D:D

PUSS!!

2010-03-07 @ 20:14:31
URL: http://isabelleserrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0