god kväll =)

Idag har jag haft rätt så fullt upp faktiskt. Dagen började med att jag och älskling vaknade. låg och drog oss i en halvtimme typ, innan vi orkade kliva upp. Sen åt vi frukost, jag drack en shake och han åt en ''riktig'' frukost. sen fick han göra sig klar för jobbet. Jag skjutsade in honom till stan och efter de så for jag till sidsjön och gick ett varv runt där :) riktigt härligt var de. Efter det så for jag till stallet och grejjade lite, gjorde klart allt till nero sen tog jag in alla hästarna.
Vägen till stallet var helt cp, så sjukt slaskig, bilen bara for mellan bilspråren, spann som ett cp gjorde den med. ^^ men jag klarade mig till och från stallet med lillbilen. Den är bättre än vad man tror faktiskt. .

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mkt. Har kollat lite på tv och duschat. Hade skit ont i huvudet när jag kom hem så jag valde att vila lite! Nu mår jag lite bättre och ska snart sätta mig och slå in en present till Carina eftersom att hon fyller år på fredag! =)

Sen ska jag även vänta på att älskling ska komma hem, jag saknar honom så mkt när han är borta och jobbar :( jag älskar honom så mkt så =D Nu ska jag pyssla lite å grejja på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0