Hejsan

Idag är de kallt ute :/ Jag skulle ha ridit med Annika idag runt 10 men vi båda tyckte att de var lite för kallt, så vi ska se om de blir lite varmare senare isf drar vi ut då! =)

Nu är de ju ett nytt år med, känns skit härligt. Nytt år Nya möjligheter ^^
Jag och älskling hade de jätte trevligt på nyår iaf, skit härligt sällskap och jätte god mat. Kan de bli bättre? :D

Igår var Malin här och kollade på film med oss. Vi var även upp till stallet alla tre =)
Resten av dagen är rätt så planerad. Runt ett ska jag rida med Annika, sen ska jag till affären och köpa lite grönsaker till middagen och klockan 7 ikväll så ska jag till stallet på stallmöte, dom brukar vara jätte trevlig så de ser jag fram emot =)

Men nu ska jag kolla lite på TV.
Jag ska börja uppdatera oftare med ^^

Jag älskar dig Willy <3

Kommentarer
Postat av: Willy

Älskar dig med sötnos =) blogga oftare! :)

2010-01-14 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0