Hej Hej

Idag har jag haft de väldligt chilligt, har inte gjort mycket alls. Jag och älskling for upp till stallet vid tio och tog in Nero =) Tomas och Lena skulle komma och hälsa på lite så vi gjorde honom fin. Sen när dom kommit så stod vi och pratade med dom och så.

Sen nu har jag inte gjort mkt alls, har käkat lite och spelat peggle ^^
Älskling sitter och spelar spel nu, så jag kollar på han lite då och då, de är ett läskigt spel :/

Snart ska jag hoppa in i duschen och sedan göra mig klar för middag hos min bror. Mamma och Conny kommer och plockar upp mig och Willy runt halv 6. Det ska bli jätte trevligt att träffa dom lite. Jag ska ta med mig kameran om den nu är laddad, om den är de så ska jag ta lite bilder på min über söta lilla brorson.
Men nu ska jag in i duschen =)

Älskar dig Willybajs :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0