God kvälli

Just nu sitter jag och kollar på när Willy spelar sitt spel. Vi ska snart kolla på en film, vi har just sett Cast away och nu blir det till att se en skräckfilm. =) Efter det spelar vi kanske lite sims med, om jag orkar dvs. Allt hänger liksom på mig! hihi. Förut var vi iväg till stan med mamma. Hon var snäll och köpte lite vin och öl till mig och älsk, så jag sitter just nu och sippar på ett rött vin som heter hidden rock. Otroligt gott må jag säga! =)
Vi har även städat huset idag för att pappa och Carina var iväg till Östersund för att städa ut Farmors lägenhet. Så vi hade en liten städ dag idag. Imorrn ska vi se på Avatar med mamma och hennes vän tror jag, sen ska vi även städa salongen och gå ut och gå lite!
Nu är det filmdags

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0