God kväll

Nu sitter jag och dricker lite vin =)
I förrgår var johanna och red på Nero, det var evigheter sen och jag hoppas att de inte kommer bli så igen! =)

Idag var jag ut med Matilda på morgonen, vi tig oss en sväng barbacka på grabbarna ^^ jag har inte ridit barbacka sen Nero kastade av mig och klev på mig :P men det gick faktiskt mycket bra för oss båda.
Vi såg även 4 rådjur som låg och hade de mysigtunder en gran. sjukt fint väder var de idag med! =)

Jag och älskling ska se på biggest så fort han är klar med det han gör! och medans jag väntar på han så tänkte jag skriva lite blogg och lyssna på musik.

Men jag har liksom inte så mkt att dela med mig av, Vi var hos mamma förut och hälsade på lite. Max var där så de var kul att träffa han :) Men nu ska jag dunka musik i mina öron! LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0