Dålig update

Ja de har varit lite dåligt med att uppdatera bloggen nu, men jag tänkte skriva lite dag iaf. Igår var jag och Willy i stan hela dagen. Vi var på mammas salong och pysslade. Sen var vi även iväg på staden tillsammans med Malin, hon skulle fixa håret hos mamma så vi var på stan innan de. Jag passade på att köpa mig lite saker så jag kunde fixa mina naglar, vilket jag gjorde medans mallan satt där =) Sen var jag och Willy iväg till stallet och fixade med. På kvällen var vi barnvakt åt Max, han måste vara världens sötaste bäbis. Vi åt på big boy med, as gött!

Nästa vecka åker vi ner til Willy, han ska få sin fina present när vi är nere hos honom, han fick välja om han ville ha den då eller om han ville ha den innan och han valde där nere. Så, så får det bli. Jag ska slänga in före och efter bilder nu, på mina naglar och på mallans hår =)



Hon gjorde lite mörkare slingor i håret, Awsome



Och mina naglar, som jag är jätte nöjd med btw!

Kommentarer
Postat av: Linda

DAMN, själv klarar jag INTE av att ha sådär långa naglar i stallet ;)

2009-10-29 @ 17:56:37
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0