Willy bloggar

Ja, hejsan allesammans!

Nu är det jag som härmed övertar min älskling Isabelles blogg. Nej då, skämtar bara.
Vi sitter på tåget ned mot Stockholm just nu, vi är framme där 13.30 ungefär. Där är det ett uppehåll i 50 min, sen bär det av ned mot Alvesta där vi byter av mot Växjö. Vi var inne på pressbyrån innan och köpte en massa tidningar, mat och dricka. Vi ska ha en bra resa ju =) För tillfället sitter vi och lyssnar på musik, det är jag som skriver för att Isabelle sa att hon inte hade något att skriva, så jag fick ta till hårdhandskarna och skriva istället.
När vi kommer hem och vad vi ska göra då vet jag ej men vi hittar säkert på något trevligt! Kanske vi kan försöka vara med Emlan, jag vet ej.

Det var allt för mig!

Hoppas ni alla är nöjd över det jag skrev, för det är jag!

Ignorera Puss från Issa nere i högra hörnet, nu är det jag som delar ut pussar till alla istället. hah :)

/ Willy

Kommentarer
Postat av: Torren

Haha:D gillar detta inlägg skarpt hahaha. Willy ge dig in i bloggvärlden dirr! :) Kram

2009-11-06 @ 01:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0