hellu

Ja, jag är sämst på att uppdatera jag vet. Men jag har inte suttit vid datorn så mycket. Jag och Willy har suttit och spelat en massa monopol och finans, synd bara att jag är världens dåligaste förlorare :P haha!

Imorgon åker vi söderut igen, 10:11 går tåget härifrån sundsvall ner mot sthlm där vi byter till ett tåg mot alvesta och sen byter vi igen till ett tåg mot växjö sen kommer Willys mamma och hämtar oss där sen åker vi hem till henne. Jag kommer nog att blogga imorgon när vi åker tåg. Sen ska vi även se en massa film och sånt på vägen ner. Jag har inte så mycket mer att skriva. Jo juste, Max har fyllt 1 år, så vi var där i lördags på kalas, det var jätte trevligt. Men nu ska jag packa de sista sen ska jag hoppa in i duschen sen blir det nog sängen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0