hej hej

Jag har inte haft någon tid att lägga in bilder idag. Jag har varit igång sen klockan 7 imorse.

Jag och Willy åkte till stallet först på morgonen för att släppa ut hästarna sen for vi hem. Då fick jag fylla upp jacuzzin till Willy för att han hade jätte ont i ryggen. Sen åkte jag in till stan med mamma, mötte upp emma efter en timme eller så och sedan vidare till Miroi. Jag satt där i typ 40 minuter och pratade en massa med Lena =) sen gick jag och Emma till baguetterian och hämtade mat och sen gick vi till mamma och lämnade mat, efter de for vi hem till Willy och åt med honom. Hemma kollade vi på film och tog de lugnt, sen for vi till stallet och fixade allt med hästen och tog in alla hästarna. sen bar det av till stan, vi vandrade runt lite, Willy köpte underkläder och en mössa. Efter vi gått på stan gick jag och Willy bort till mamma sen for vi till affären och handlade och sedan hem. Direkt när jag kom hem så började jag med min tårta som jag skulle göra till Willy. Sen när den var klar så åkte vi till stallet för tredje gången och denna gång gav vi hästarna kvällsmat. När vi kom hem så åt vi tårta och hade de trevligt. Nu ska vi snart se på ullared avsnittet som vi missade i måndags, jippie!

Jag LOVAR att lägga in bilderna från helgen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0