God kväll

Imorse så klev jag upp klockan 7 för att åka till stallet och ta ut hästarna för andra gången denna vecka. Jag fixade klart allt med min lilla skrutt när jag endå var där, sen så for jag hem och la mig och sov. Jag vaknade igen runt ett då Malin min bonus syster kom in och hoppade på mig -,- iaf så var jag upp och åt lite då, sen har jag väl mest tagit de lugnt har städat rummet så nu ser de fint ut =)

Imorrn ska jag upp till stallet på morgon igen, då ska jag ta ut hästar och sedan ut och rida med bla Matilda och två tjejer till. De ska nog bli trevligt =) lite jobbigt att de är så kallt bara. Efter det är det väl de vanliga som händer. Jag ska väl göra mig i ordning osv, sen är de ju dags för Kalle och sedan mat, sen avslutar vi med en massa julklappar. Men nu ska jag krypa ner i sängen och messa lite med älskling, sen ska jag se på film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0