morsning korsning

Åh, skönt de känns att bara sitta i sängen och lyssna på musik och snegla upp på tv:n lite då och då. Vi var iaf iväg ut till njurunda och kollade på katterna. fy fasen vad söt dom är, helt pyttesmå och hel gullig. Jag ville ta med mig en hem, en busig sådan som bara bet mig i fötterna hela tiden :D Sen kollade vi även på deras hästar, också jätte söta.
Sen for vi till affären och handlade för middag, sen hem. Jag och Willy tog de lugnt ett tag sen bar de av till stallet. Fixade Carre och Nero sen åkte vi hem igen, åt, kollade på one tree hill och nu sitter jag här. Det har varit en riktigt härlig dag må jag säga. snart börjar ju ''vem kan slå filip och fredrik'', wihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0