hello hello

Nu är jag hemma. dålig uppdatering, jag vet! Jag och Willy åkte in med mamma imorse, sen var vi på salongen ett tag och senare gick vi iväg för att hyra film. Det blev : The battle of red cliff, För Evigt, Van the man, the bucket list och stan helsing. Stan helsing såg vi på salongen, den var helt okej. Inte den bästa filmen kanske. :P ehm, sen for vi iväg till stallet. jag är ju barnvakt åt Carre i helgen så vi tog hand om han och Nero sen tog vi även in alla hästar. Efter det tog vi en sväng förbi pappa för att hämta en skiva och sen stannade vi och pratade lite med dom =) sen vidare till stan för att hämta mamma, vi snaggade av älsklings hår med. Nu har vi precis ätit mat och jag har kollat på blog awards :) Jag är Willy ska väl se på film snart skulle jag tro. Men jag har inte en aning om vilken det blir. men det återstår att se! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0