God kväll

nu har jag och Willy hunnit med stallet med. Vi begav oss ut på en ridtur med Annika och Ritz =) Det var riktigt roligt. Sen flög tiden iväg och mamma ringde oss när vi var ute och red och berättade att hon var klar på jobbet, så vi fick skynda oss lite i stallet för att sen åka in till stan och hämta henne.
Sen for vi och handlade för pizza också gjorde vi egen pizza, AS gott! :D ehm, sen har jag inte gjort så mkt mer. Sitter och kollar på idol nu och Erik är fan alltid BÄST. Visst de finns fler som är bra, Tove är bra hon med =) dom två är mina favvisar. Nä nu ska jag kolla när Calle sjunger. han är också en favvis kom jag på. Haha! aja. nu ska jag kolla idol. =)


Nero skrutt                      Lill Carre                    Snygg Ritz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0