go kväll alla

Nu har vi kollat på film. Det fick bli van the man, haha, så jag älskar den filmen. Vet inte hur många gånger jag har sett den. Sen har jag även kollat lite på deja vu med mammsen. hon gillade filmen skarpt, vilket jag också gör, den är en favvis i mina ögon!

Om 12 dagar är de dags för oss att bege oss neråt i sverige igen då älskling fyller 20 år! =) Och ÄNTLIGEN får jag träffa underbara Torren igen! Vi kan inte fortsätta med sånna här uppehåll, du bor för långt ifrån oss =(

Nu ska jag dricka lite Cola och lyssna på min superbraiga musik :D


Kommentarer
Postat av: Torren

Men gumman !



Som jag saknar dig med.



Nej, det är Inte acceptabelt med såhär långa pauser ifrån varann.. :(



Men jag flyttar snart längre upp:) o då ska vi fanimej ses oftare!



Puss!

2009-10-25 @ 00:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0