HEJ

Nu är de dags för mig att börja mitt bloggande igen, hoppas ni blir glada! =)
Under dagen har min underbara pojkvän hjälpt mig att fixa designen här på bloggen, och jag är riktigt nöjd ska jag säga er. Jag har väntat hur länge som helst på att någon ska fixa den och äntligen blev de gjort, så TACK Älskling <3

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, det har faktiskt varit relativt lugnt. runt 4 idag så vandrade jag och Willy till stallet för att grejsa en massa med nero. Det var riktigt skönt att få komma ut och röra lite på sig med. Vi var i stallet från halv fem till ungefär halv 8 då mamma kom och hämtade oss. Vi grejade på med de mesta idag faktiskt, sopa, kratta, mocka, packa hö fixa mat. Sen tog vi en kaffe paus med. Linda var och red på nero idag så jag behövde inte rida något, de hade gått jätte bra för dom så de va kul.

Nu när vi kommit hem har vi inte gjort så mycket. Vi har ätit typ och nu sitter Willy och kollar runt på vad han kan göra mer med bloggen samtidigt som vi kollar på smokin' aces. Jag har inte sett den så de ska bli kul och se vad det är för film :) Så nu ska jag kolla på filmen, känns kul att jag har komit igång med bloggen nu igen iaf, känner mig mer motiverad nu när den är fin och lite personlig! :) nu ska jag bara se till att uppdatera den så ofta som möjligt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Wee, jag är glad att det blev så bra som det blev.



Puss älskling <3 =)

2009-10-22 @ 22:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0